Tuesday, February 22, 2011

Karnival Pendidikan Prasekolah dan Sambutan Hari Raya


Lama tak update info dalam blog ni...Demi menyiapkan tesis, saya terpaksa mengabaikan sementara blog ini....Banyak aktiviti prasekolah telah saya jalankan tapi tiada kesempatan untuk memuatkannya ke dalam blog ini..Alhamdulillah...saya berjaya juga menyiapkan tesis dan harap dapat memegang segulung ijazah sarjana awal tahun depan. Dan InsyaAllah....selepas ini, saya akan cuba memuatkan apa saja aktiviti prasekolah dengan segera. Kiranya macam menulis laporan aktiviti prasekolah.

Pada 1 Oktober yang lepas, Prasekolah An-Nur berjaya melaksanakan Karnival Pendidikan Prasekolah peringkat sekolah. Oleh kerana masih dalam bulan Syawal, sambutan hari raya turut diadakan pada hari yang sama. Semua guru dan waris murid dijemput dan Alhamdulillah...kehadiran waris sangat membanggakan. Rasanya hampir kesemua waris dapat menghadirkan diri pada hari tersebut. Seronok rasanya melihat kesudian para ibu bapa untuk turut serta dalam sambutan hari raya di samping menyaksikan anak-anak mereka bertanding dalam Karnival Pendidikan Prasekolah An-Nur SK Kg. Jawa.

Saya harap tahun-tahun mendatang, respon ibu bapa terhadap aktiviti prasekolah juga sebaik tahun 2010.Keprihatinan ibu bapa selalunya meningkatkan lagi semangat guru untuk memberikan yang terbaik dalam setiap aktiviti prasekolah.




0 comments:

Post a Comment

 

Term of Use

PRASEKOLAH AN-NUR Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino